Pár postrehov zo skúškového

  • Veta: ,,Ani ja som sa to ešte nezačala učiť." je to najkrajšie, čo počas skúškového môžete započuť.
  • Milí moji, dobre vám radím, nacápte si toho čo najviac pred Vianocami. Po nich už to ide ťažkooo.
  • Keď prídete na skúšku v rifliach a okolo vás sú samí ľudia v oblekoch, viete, že ste zle. 
  • Na začiatku obdobia skúšok zaručene objavíte nový najobľúbenejší seriál. Zaručene.
  • Skúšky o štvrtej poobede sú tie najhoršie.
  • Prokrastinácia je sviňucha a najvhodnejší čas presvedčiť sa o tom je práve skúškové. Nikdy inokedy sa vám nebude chcieť tak veľmi ležať v posteli a pozerať do stropu ako počas neho. 
  • Na skúške je najkrajšou vetou: ,,Dobre, vidím, že to sypete, tak vás pustím skôr."

  • Tragédia začína tam, kde vás už nepreberá ani kombo kávy a zeleného čaju.
  • Hockoľko veľa učenia máte na pleciach, vždy si doprajte chvíľku oddychu. Čo je to 15 minút alebo dve hodinky, je jedno. Len to so šprtaním neprepáľte, lebo sa z toho scvoknete. Stresové a záťažové situácie nám nerobia dobre psychicky ani fyzicky.
  • Niečo pekné si za dobre odvedenú prácu kúpte. Alebo choďte na najsladší koláč v meste. Alebo sa ožerte. Komu sa čo najviac ráta. 
  • Je viac než isté, že sa z vás počas skúškového stane zombie. Nielenže sa tak budete cítiť, ale aj tak budete vyzerať. 
  • Sociálne interakcie idú bokom. Alebo si to aspoň nahovárate.
  • Najviac sa teším na to, ako po skúškovom konečne začnem objavovať Brno. Dokopy som ešte nikde nebola a nič nevidela, preto sa medzi prvým a druhým semestrom chystám navštíviť nejaké príjemné miesta. Nejaké tipy? ;)
S.

Komentáre

  1. Super článok, pobavila si :D. Najhoršie je, že ja si veľmi dobre uvedomujem, že nejakú vec, čo by ma mala motivovať, si kúpim tak či tak. Takže u mňa takáto motivácia vôbec nehrozí :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak jsem se pobavila :D já chodím na zkoušky lépe oblečená, nikdy bych tam třeba nešla v modrých riflích. A vždycky jsem tam jedna z mála, většina lidí tam chodí jako, s prominutím, burani :D

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, hej, ja zatiaľ tiež chodím slušne. O tom bode mi hovorila kamoška. :D Ale súhlasím. Niektorí ľudia na skúšky chodia akoby práve vstali z postele. :D

      Odstrániť
  3. To s tým ožratím (bohužiaľ robí väčšina ľudí) :D Ale ja nie, ja by som radšej ten sladký koláč. :D Veru máš pravdu, prokrastinácia, najväčší zabijak. Držím ti palce, určite to zvládneš. :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Určitě je potřeba se nějak odměnit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úplně celé si to vystihla :D My na zkoušky v oblecích naštěstí nemusíme, ale všechno ostatní perfektně sedí :D Já během zkouškového pořád uklízím byt :D.

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky