Random 28

Vianoce sú už síce za nami a ja mám pocit, akoby už prešlo tak päť rokov, odkedy skončili, no fotky dnešného článku mi ich veľmi príjemne pripomínajú. :) Prvú skúšku som si naordinovala už tretieho januára, preto mám pocit, že som z vianočnej nálady prešla priamo do stresom nabitých momentov. A to práve nemám rada. :D Vždy som milovala, ako ešte niekoľko dní po Vianociach duch sviatkov doznieva a vytráca sa prirodzene, nie nasilu a bleskurýchlo, ako to bolo teraz v mojom prípade. Čo sa však dá robiť, to je vysoká škola... Mali ste to podobne ako ja, alebo je pre vás skúškové malina a vaše prežitie Vianoc to neovplyvnilo? Dajte vedieť, som na to skutočne veľmi zvedavá. :)

Brácho je už konečne dostatočne veľký na to, aby porozumel pravému konceptu nosenia darčekov, takže som tento rok prehovorila našich, nech si ,,scénku" pod stromčekom nachystáme o niečo skôr ako na Štedrý večer. Chcela som si totiž spraviť aj nejaké pekné fotenky a konečne mi to aj vyšlo. A nemohla som sa vynadívať. :)
Z Ali som si objednala takýto vianočný kryt na mobil, lebo človek posadnutý Vianocami skrátka musí. :D
Keď zamrzne aj soplík v nose.
Nič nedotvorí útulnú atmošku tak, ako sviečky. :)
Po Vianociach (rozumej sviatkoch prežierania sa všeličoho možného aj nemožného) som si často robila takéto očistné obedy, pretože tá záťaž organizmu je pri vianočnom pečive neuveriteľná. :D
Mamina ukoristila mini vianočný stromček a bola to okamžitá láska. Tohtoročné Vianoce si naň robím nárok ja, lebo tie minulé sme ho mali pri vchodových dverách...
Zamrznuté ranné prechádzky.
Moji milí, nájdite si takých kamošov, čo vás obdarujú ponožkami. A ešte takýmito krásnymi!
Keď otvoríte žalúzie, zbadáte takúto mrazivú scenériu a ďakujete nebesám, že práve nemusíte vyjsť z domu.
Momentálne na seba nenatiahnem nič, čo nie je z príjemného materiálu.

S.

Komentáre

  1. Já jsem měla první zkoušku taky hned takhle brzo, dva dny po tobě. Takže jsem z Vánoční pohody okamžitě vplula do učení a vánoční prázdniny ztratily smysl. I když to takhle ztrácely už minulý rok :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak já už mám školu naštěstí za sebou a jsem za to ráda. Měli jste nádherný stromeček s hromadou dárků. Taky doma pálím asi všechno možné, co se dá. Svíčky, vosky, votivky a velmi ráda sleduji ten plamínek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem takéto randomy! :) tie ponožky sú mega roztomilé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéééj máte krásny stromček. Veľmi sa mi páčia články tohto typu :))

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mali ste naozaj krásny stromček! Tie ponožky sú rozkošné :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezky talirek a ponozky! Moc se mi libi!

    Irena Nováková I SHOP IT WITH ME
    http://www.shop-it.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taky jsem měla zkoušku takto brzo, hrozný :D Je ale pravda, že jsem si školu o Vánocích zakázala, takže jsem si alespoň štědrý den užila, tak jak se patří :) Ty ponožky jsou krásný!

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prej ked zamrzne aj soplík v nose... Pobavilo :-D Krásný fotky :-)
    https://thevelife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Naozaj veľmi pekné fotky! Tie ponožtičky sú super cute :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky