Niacínamid 15% od Revolution Skincare

Nie je to tak dávno, čo mi dve moje kamošky nezávisle od seba predstavili pleťové séra a ich výhody. Do toho momentu sa o mňa v malej miere obtreli len šumy o značke The Ordinary, ale sama som ju (ani iné značky produkujúce pleťové séra) neskúšala. Priznávam, že čo sa týka pleťovej starostlivosti, som viac-menej laik a skincare routine musela byť doposiaľ u mňa vždy rýchla a pomerne lacná záležitosť. No po chválospevoch kamarátok som sa rozhodla aspoň očkom mrknúť na Notino, či tam náhodou neponúkajú nejaké to sérum, že by som si pri najbližšom nákupe aspoň jedno na vyskúšanie prihodila do košíka. A zostala som prekvapená, lebo napríklad od značky Revolution Skincare tam majú pekný výber. Zo všetkých tých produktov som však bola najviac zvedavá na niacínamid, ktorý som si rovno objednala. 

revolution skincare pletove serum niacinamid 15%

Niacínamid má zvláčňovať pleť, minimalizovať rozšírené póry a redukovať nedokonalosti pleti, hlavne tie spôsobené vyrážkami. Je to 100% vegánsky produkt v sklenenom obale s kvapátkom, ktoré je super praktické. Objem balenia je 30 ml. 

revolution skincare pletove serum niacinamid 15%

Tento 15% niacínamid som používala nepretržite každý deň po dobu jedného mesiaca a poviem vám, že sprvu som tomu neverila, ale teraz naozaj vidím zmeny v textúre pleti. Tu sú moje poznatky:

  • Aplikácia je úplne bezproblémová, sérum krásne vsiakne do pleti, nelepí, neobťažuje. Stačí vám ho naozaj málo aj pri častom, pravidelnom používaní, vďaka čomu sa pomaly míňa. 
  • Po tomto sére najčastejšie používam pleťový krém Revolution Mattify s niacínamidom a táto dvojka mi vykúzli asi najviac zmatnenú pleť, ako som kedy mala. Plus na tvári registrujem brutálne príjemný pocit
revolution skincare pletove serum niacinamid 15%

  • Po mesiaci používania mi jednoznačne o čosi stiahol póry. Nie zase nejako zázračne, ale ja skutočne vidím ten rozdiel. Najmä zblízka, ale pozorovania mojej mamy sú také, že to na mojej pleti vidí aj ona.
  • Rozhodne tiež zmiernil tvorbu akné. Stále ho mám, ale zápal nie je tak rozsiahly a bolestivý ako pred používaním tohto niacínamidu.
  • Stopy po predošlých vyrážkach trochu zmiernil v tých menej viditeľných prípadoch, pleť podstatne zjednotil. S tmavšími fľakmi si zatiaľ neporadil.

Keď som vám toto sérum ukazovala na Instagrame, veľké množstvo z vás ma zavalilo správami o tom, ako mám radšej vyskúšať The Ordinary. Nuž, niekedy určite vyskúšam, ale skrz jeho dostupnosť, resp. nedostupnosť ma to teraz ani veľmi neláka. Za seba na Revolution Skincare nemôžem povedať krivého slova, skôr som milo prekvapená. Už som si aj objednala ďalšie dve séra od tejto značky, tak čakajte ďalšie recenzie. Každopádne však budem rada, ak v komentároch zanecháte svoje skúsenosti s touto značkou či konkrétne s niacínamidom.

S. 

Komentáre

  1. Nad kúpou tohoto séra som uvažovala, ale nakoniec som si zobrala niacinamid so zinkom tiež od Revolution. Zaujímalo by ma či tam je nejaký rozdiel, čo sa efektu, výsledku týka. Ja som s týmto tiež veľmi spokojná. Mala som dokonca aj The Ordinary s toto mi prišlo lepšie ako "originál." Ale zaujal ma moc aj ten matujúci krém. To by sa mojej mastnej pleti veľmi zišlo. Ďakujem za tip:))

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Poslední dobou taky koukám na séra, o tomhle jsem taky slyšela. Zkusím ale spíš od The Ordinary, jelikož si chci od nich zkusit i peeling. A Revolution spíš vnímám jako značku na dekorativní kosmetiku. A pocitově si nejsem prostě 100% jistá, nebo pro můj klidný pocit. Snad mě chápěš :D



    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Revolution má skvělé produkty, zatím mě nikdy nezklamaly a něco na rozšířené póry bych sakra potřebovala - možná mu dám šanci. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám ten od The Ordinary, ale zatím žádné velké zázraky nepozoruji...

    Ela
    Me In Many Ways

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky