Október - môj mesiac

Október je môj mesiac. Som dieťa jesene a hoci by som najradšej bola dieťaťom leta, ktoré je moje najobľúbenejšie, vždy 1. 10. pocítim vzrušenie v kostiach z blížiacich sa narodenín. Niekto zo starnutia robí tragédiu a úzkostlivo počíta krížiky na chrbte. Niekto sa nervózne porovnáva s druhými a všetkým, čo už v danom veku dosiahli oni a on zatiaľ nie. Mne je toto všetko srdečne jedno. Život si plynie, my s ním a je to kolobeh, ktorý nijako nezastavíme, tak načo s ním bojovať? Každý si píšeme svoj vlastný príbeh svojím vlastným tempom, svojimi vlastnými silami, zapálením, odhodlaním, cieľavedomosťou či naopak pohodlnosťou. Každému ako sa ráči. A mne sa tento október uráčilo mnoho záležitostí, ktoré ma v mnohých smeroch posúvajú bližšie k tomu budúcemu ja, po ktorom som vždy túžila. A možno aj vďaka tomu mám v duši veľmi pokojný pocit, lebo veci sa mi zdajú presne tak, ako majú byť. Tak želám pohodový zvyšok októbra aj vám a verím, že si tento farebný cozy mesiac užijete po svojom. :)

Pred pár dňami som aj napriek chladnému počasiu pocítila, že ma to strašne ťahá na prechádzku, medzi opadávajúce stromy a šuchotavé lístie. Odhodiť respirátor a dýchať chvíľu svieži vzduch. Prechádzak to nakoniec bola dosť dlhá, ale moje telo sa nenáhlilo, priam mi dávalo znamenie, že mám kráčať čo najpomalšie, užívať si ten pohyb a dýchať. Lebo niekedy zabúdame oceňovať takéto banálne činnosti a treba si to pripomínať.

yankee sviečka hrušková
Už sa, samozrejme, veselo páli! Neviem, ako u vás, ale u mňa proste každoročne vyhrávajú Yankee sviečky na plnej čiare. Mali sme asi dva či tri roky dozadu doma takú mániu, že sme si ich pokúpili hrozne veľa a ako možno viete, tie veľké balenia horia extrémne dlho. :D Nie a nie ich vypáliť, pričom od septembra do februára u mňa sviečky horia skoro dennodenne. To ma však aj tak nezastaví pred obzeraním nových vôní, ktoré som ešte neskúšala. Preto by ma zaujímalo - máte vy nejaké osvedčené tipy na jesenné vône do bytu? Ideálne niečo sladké, napríklad vanilkové, škoricové či karamelové. 

Jeden októbrový víkend strávený v práci a hneď takáto pohoda, kedy bol časopriestor na kávu pod holým nebom. 

Konečne som sa v Brne šla pozrieť na túto prekrásnu ulicu nad Lužánkami. Úplne neuveriteľná architektúra. Milujem, milujem, milujem!

Nothing like reading Autumn in autumn. 

Ten moment, kedy sa farby v prírode začínajú prelamovať z jedného farebného spektra do druhého. 

Na narodeniny som sa potešila tým, že som si konečne po sto rokoch uvažovania kúpila podložku na cvičenie. Pôvodne som mala vyhliadnutú inú, ale vyhrala to jedinečná korková s mandalovou potlačou. K nákupu som si prihodila aj toto orechové maslo s príchuťou Banana Bread, a môžem odporučiť všetkými desiatimi. Je pomerne sladké, tak na to treba myslieť pri pridávaní do jedál, ale inak úplná paráda, jedno z najlepších, aké som kedy skúšala. 

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. mám rada jeseň ale leto asi radcej...inak pekné fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem milujem milujem jeseň ♥ Tiež som dieťa jesene, takže u mňa už akonáhle príde september, tak môže ešte hoc svietiť slnko a páliť posledné horúčavy leta, no ja vždy vyhlásim, že už vo vzduchu cítim jeseň a extrémne sa z toho teším. Tie večery plné kníh, sviečok, čajíkov a káv sú na nezaplatenie!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto jeseň si veľmi užívam 😍 V Zlíne je veľmi veľa stromov a je nádherné sledovať, ako postupne menia farbu, niektoré až splývajú s tehlovými domami 😍

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Veľký zoznam značiek s udržateľnou, pomalou a etickou módou

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podzim mám moc ráda a říjen je pro mě vždy měsíc plný pohody a radosti. Nejen, že slavím narozeniny, ale příroda má ty nejkrásnější barvy a miluji tuhle atmosféru. Krásné fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Začiatok jesene mám veľmi rada - milujem farebnú jesennú prírodu, jesenná móda je pre mňa top. Ale už keď príde november a s ním teploty okolo nuly, holé stromy, tma už o 16:00, cítim sa hrozne depresívne ☹️ Sviečky pálim celoročne, ale najviac na jeseň a zimu, keď je stále tma a nedá sa byť večer vonku. Sviečky od Yankee candle sú tiež mojím číslom 1.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky