Októbroví obľúbenci

Máme tu záver mesiaca s ním už tradične nový favourites článok z oblasti kozmetiky. Produkty z dnešného článku budú skôr praktické, skrátka kozmetika na bežné používanie. Verím však, že vás aj tak zaujmú, lebo pre mňa sú to ozaj veľkí obľúbenci, ktorí sú spoľahliví a kvalitní natoľko, že si ich ešte v budúcnosti určite zaobstarám. :)

maskara na oči Catrice
Ako prvú som vám chcela predstaviť maskaru Catrice Glam&Doll, ktorú si pôvodne kúpila mamina a celá nadšená mi ju dala vyskúšať. Jej nadšenie sa následne presunulo aj na mňa, hoci som bola sprvu trochu ostražitá pred kefkou tejto špirály. Zvyčajne totiž vyhľadávam kefky s hustejšími štetinkami, ale v konečnom dôsledku sa s kefkou skvele pracovalo, lebo sa krásne dostala do vonkajšieho i vnútorného kútika oka. Riasy krásne predĺžila a perfektne od seba oddeľovala, čo mám na dobrých maskarách úplne najradšej. Žiadne drobenie, žiadne hrudky. Za mňa naozaj skvelý pomer ceny a kvality. 

sprchový gél Adidas
Tip na sprcháč určite neohúri všetkých, ale aj tak som tu tento sprchový gél Adidas chcela spomenúť, lebo mi momentálne veľmi zapasoval. Odporúčam všetkým, ktorí milujú sviežo voňajúcu telovú kozmetiku. Tento produkt obsahuje aj mikro perlové čiastočky, vďaka čomu je sprchovanie veľmi príjemné. Pení tak akurát. Vôňa sa po sprchovaní drží na pokožke ešte nejakú chvíľu, ale zas hodinové zázraky čakať netreba. Zdá sa mi, že toto bol môj prvý vyskúšaný sprchový od Adidasu, ale rozhodne nie posledný.

unisex pena na holenie Saffee
Ďalším pánom na holenie je táto unisex pena na holenie Saffee. Mnohých určite poteší, že je bez parfumácie. Je veľmi hustá a míňa sa podľa mňa dosť pomaly. Plusom je jednoznačne to, že je veľmi jemná, a preto vhodná pre citlivú pokožku. Super sa hodí do domácnosti pre viacerých jej členov, lebo môže byť použitá ako na holenie nôh, tak aj na holenie zvyšku tela či tváre. Moja skúsenosť s touto penou je len a len príjemná a určite ju môžem odporučiť. 

antiperspirant Borotalco
Značka Borotalco bola pre mňa až do septembra úplnou neznámou. Nikdy som ju neregistrovala, nikdy som od nej nič nemala. Až nedávno som prvý raz dostala tento antiperspirant s vôňou mandarínky a neroli, pričom som netušila, čo čakať. Bude to vhodný produkt na von, na šport alebo ten na bežný deň doma? Antiperspirant ma veľmi prekvapil svojou silou a účinnosťou. V pomyselnom zmysle som mala podpazušie ako zacementované (ale nie v nepríjemnom význame). Viem si predstaviť, že by sa mohol hodiť všetkým, čo sa do veľkej miery potia, alebo na použitie v letných mesiacoch či na šport. Jediné, čo sa mi trošku nevidelo, je samotná vôňa, pri ktorej som sa doposiaľ nedokázala rozhodnúť, či sa mi páči alebo nie. :D No to je veľmi subjektívne. Inak k výrobku nemám čo dodať. :)

Tento článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

Zároveň by som vám pri tejto príležitosti spomenula nadchádzajúci Black Friday týždeň na Notine, počas ktorého môžete uloviť napríklad aj vianočné darčeky za skvelé ceny. Akcia sa začína od pondelka 22. novembra a bude trvať až do nedele 28. novembra. So špeciálnym kódom získate 20% zľavu na nákup čohokoľvek od vybraných značiek. :)

S.

Komentáre

  1. Zrovna si musím koupit nějakou novou řasenku, takže díky za tip - moc ráda jí vyzkouším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zo spomenutých produktov som skúšala len maskaru — a mala som ju asi trikrát. Bola som s ňou spokojná, presne ako hovoríš, riasy pekne oddelila a nijako sa nedrobila. Za tú cenu je super 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Jednoduchý tip, ktorý vás priblíži k minimalizmu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Riasenky od Catrice sú láska, možno siahnem aj po tejto :)

    Viki z blogu BarsAtelierBarsVee na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky