Pleťový krém s gélovou textúrou Garnier Hyaluronic Aloe Jelly

Dnešný blogpost bude zase raz z kozmetického súdka. Jeho hlavnou hviezdou bude tento pleťový krém Garnier Hyaluronic Aloe Jelly s gélovou textúrou, o ktorom som vám už čo-to hovorila v poslednom favourites článku. Nešla som však až tak do hĺbky, lebo som vám v súvislosti s týmto krémom sľubovala samostatný článok. Poďme sa teda pozrieť na moju skúsenosť s prvým krémom tohto druhu, ktorý som kedy skúšala. 

krém s gélovou textúrou Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly obsahuje až 96 % prírodných zložiek. Ako už napovedá sám názov, v produkte je bohato zastúpená kyselina hyalurónová a výťažok z aloe vera, hrozna, sóje a kokosu. Ide o vegánsky produkt, teda krém neobsahuje žiadne ingrediencie živočíšneho pôvodu. 

Oficiálny popis krému sľubuje hydratáciu pleti až na 48 hodín. Vhodný je najmä pre normálnu až zmiešanú pleť na denné použitie. Dočítala som sa však, že krém sa dá použiť aj ako pleťová maska pre podporu hydratácie. Pleti by mal prinavracať elasticitu, upokojiť ju a zjemniť. Neobsahuje ochranný faktor SPF. 

krém s gélovou textúrou Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
A aké sú moje skúsenosti? Gél najčastejšie používam ráno po čistení pleti a aplikácii niacínamidového séra. Toto duo si ozaj perfektne rozumie. Na pokrytie celej tváre a krku stačí naniesť veľmi malé množstvo produktu, čo je skvelé, lebo tak dlhšie vydrží. Zakaždým mám fakt intenzívny pocit hydratácie, skoro, akoby som si do pleti masírovala zhustenú vodu, lepšie to opísať neviem. :D Krém je na tvári veľmi príjemný, ľahký, osviežujúci, nelepí, nemastí. Povedala by som, že jeho aplikácia a pocit po nej sa mi zdá veľmi prirodzená. Naozaj nemám pocit, že by som si na seba nanášala tony divnej chémie. Zatiaľ ho používam len dva-tri týždne, takže dlhodobý účinok posúdiť neviem, ale momentálne sa mi moja pleť zdá o čosi menej mastná. Viem si predstaviť, že v lete musí byť používanie tohto gélu úplná paráda, lebo zanecháva na tvári mierne chladivý efekt. Gél inak príjemne jemnulinko vonia, čo je za mňa plus, ale ak toto nie je vaša parketa, určite na to myslite pri nákupe. 

Zhrnula by som to asi tak, že Garnier pleťová starostlivosť sa podľa mňa oplatí. S produktami na vlasy mám trochu horšiu skúsenosť, ale ich pleťovú kozmetiku vždy len chválim. Ani v tomto prípade to nie je inak a tento krém s gélovou textúrou vám za seba odporúčam všetkými desiatimi. Určite po géloch do budúcna siahnem častejšie. Čo vy? Skúšali ste tento krém alebo iný podobný?

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. Skúšala som ho, ale prestala som, prekáža mi alkohol veľmi vysoko v zložení a syntetická parfemácia, rovnako na pleti veľmi lepil. Bola som prv nadchnutá aký zaujímavý produkt to bude, ale za mňa žiaľ nie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám hodně suchou pleť a gely mi moc nevyhovují..mám ráda hutnější krémy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vnímam to veľmi podobne. Podľa mňa Garnier vie ako na pleťovú kozmetiku. Pomer cena kvalita je vážne skvelý. Vlasovú ako hovoríš aj ty tiež moc nemusím. Tento krémik som mala aj ja a na leto bol ako vyšitý. Moju mastnú pleť nezaťažoval a stále pekne hydratoval. Musím povedať, že táto aloe vera rada sa im moc podarila. Skúšala som aj čistiacu penu a masku a oba produkty boli super. Super recenzia ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / <a

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Žádný takovýhle krém jsem nezkoušela, ale vypadá dobře! :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tento krém bych moc ráda vyzkoušela, budu si ho nejspíš přát k Vánocům. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky