Zimné Yankee sviečky

Pokiaľ je vonku všetko pokryté srieňou a pokiaľ nám sýkorky navštevujú vtáčiu búdku, budem páliť sviečky. Nie je to určite žiadne prekvapenie, že sviečky sú moja láska. Bolo to tak odjakživa a nemyslím si, že s tým niekedy prestanem. Nič tak nedotvorí atmosféru ako jemne tancujúci plamienok a omamná vôňa nesúca sa vzduchom. Veľmi často som si zvykla zapaľovať sviečky pri čítaní alebo sledovaní filmov, aby to umocnilo uvoľnenú atmosféru. V posledných dňoch si však všímam, že si sviečky zapaľujem pri učení a pri písaní diplomovky práve z toho dôvodu, že pokojné pálenie sviečky mi do istej miery odbúrava stres z tela. Netuším, ako to bližšie vysvetliť, ale asi možno ani nie je treba. :) Ak ste podobní milovníci sviečok ako ja, určite pokračujte v čítaní článku, lebo by som vám rada predstavila mojich aktuálnych favoritov do útulnej zimnej atmosféry.

yankee sviecka christmas

Ako prvú vám musím ukázať túto Yankee Candle s vôňou Christmas Magic. Do (pred/po)vianočného obdobia je ako stvorená, skrátka taká pravá cozy zima v pohári. Čo sa týka zložiek, vôňa obsahuje výťažky z jedle, smreku, borovice aj cédru. K tomu prirátajte mandarínky, bergamot a dokonca som sa dočítala, že obsahuje aj dotyk kadidla. Vskutku sviatočná sviečka vhodná do dlhých zimných večerov. Ako to už pri YC býva, vôňa je ozaj silná a výrazná, ale príjemná a hlava vás z nej bolieť určite nebude. ;)

yankee sviecka berries

Ďalšia zaujímavá sviečka je YC Mulberry & Fig Delight. Tvorí ju moruša, figy, maliny a malinové listy, slivky, vanilka, marhule a iné. Je to ultimátna ovocná nálož, ktorá vonia pomerne sviežo, preto si ju viem predstaviť zapáliť aj cez leto na prevoňanie interiéru. Má však čosi do seba aj v zimnom období a práve teraz ju pálim veľmi často. Frajerovi sa táto napríklad až tak nepáči, príde mu taká kúpeľňová a uznávam, že vidím, prečo sa na ňu tak pozerá, ale za mňa teda super aj do spálne či obývačky (moje pochybnosti odvialo prvé zapálenie, lebo vo vzduchu sa rozloží trochu inak, ako keď si k nej len privoniate v skle). Taktiež je výrazná, ale takým jemnejším spôsobom ako napríklad Christmas Magic. 

Určite vám ešte musím spomenúť sviečku od značky Glade, ktorú som ulovila v drogérke. Tuším, že sa volala Vanilla Caramel Cookie, no nie som si istá a pri dohľadávaní sa moja istota tiež neobjavila. :D Každopádne bola z tých 225 gramových kusov hnedej farby a voňala ako najlahodnejší koláčik na svete! Dokonale prevoňala celý byt a vo vzduchu bola ešte oveľa krajšia ako v pohári. Ak ju ešte niekde uvidím, určite si ju kúpim, lebo presne toto bol prototyp sladkej vône, ktoré milujem najviac na svete.

Celkom sa momentálne zamýšľam nad tým, že by som snáď rada vyskúšala nejaké vonné vosky Yankee Candle práve kvôli tej uvoľňujúcej a stress-free atmosfére, o ktorej som vám písala v úvode článku. Mám totiž pocit, že posledný semester na výške mi začína robiť vrásky na čele, a tak budem potrebovať všetko, čo sa len bude dať, aby som sa vo voľných chvíľach i chvíľach vypätia dokázala dať do čo najväčšej pohody kvôli duševnému zdraviu. 

Článok vznikol v spolupráci s Notino.sk

S.

Komentáre

  1. YC svíčky miluju a určitě vyzkoušej i vosky, sama je používám už dlouho, mají dlouhou výdrž a je fajn, že člověk vyzkouší i různé vůně :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yankee svíčky nikdy nezklamou, musím si nějakou opět pořídit a udělat si radost. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky