Apríloví favourites

Po mesiaci vám dnes opäť prinášam pohľad do môjho kozmetického košíka produktov, po ktorých momentálne siaham najradšej. Pôvodne som chcela do tohto článku zahrnúť najmä pleťovú starostlivosť, lebo tá je teraz u mňa na prvom mieste, ale povedala som si, že nakoniec spracujem samostatný článok na túto tému. Voľne tým nadviažem na článok o akné, ktorý sa tu vyskytol pred pár týždňami. Čo sa týka produktov z dnešného článku, budeme sa baviť hlavne o vlasovej kozmetike, no mám tu pre vás aj tip na pleťový peeling či krém na ruky, ktorý sa vám, verím, v dnešných nadmieru-často-si-umývam-ruky časoch bude hodiť. :)

olej na vlasy Wella Professionals sp luxe oil
Začneme hneď zhurta miláčikom ženských sŕdc (a hrív) - tento vlasový olej Wella Professionals SP Luxe Oil je totiž super. Konzistenciou nie je príliš hustý, ani príliš tekutý. Dobre sa s ním pracuje, takmer okamžite začína vsakovať do vlasov, pričom skutočne cítite, že sa nedrží len na povrchu. Končeky nelepí dohromady a vlasy nezaťažuje, pričom pôsobia zdravo. Účes je po použití tohto oleja krásne lesklý, svieži a hebký. Nedá mi tiež nespomenúť krásnu sladkú vôňu, akoby žuvačkovú, čo je aspoň z môjho poľadu pri vlasových olejoch príjemná zmena, nakoľko mi drvivá väčšina z nich nevonia zrovna vábne. Pri tomto produkte by som vás ešte chcela upozorniť na to, že predtým, než si ho niekde objednáte, preskúmajte radšej, či ho niekde inde nemajú za nižšiu sumu. My s maminou sme ho prvýkrát objednali za skoro 40€ (! - áno, ja viem...). Nedávno som však zistila, že ho uviedli do predaja aj na Notine a tam je napríklad o polovicu lacnejší, pričom naň ešte majú často zľavy (ktoré som hneď využila pri druhom balení). ;)

nivea pletovy peeling s aloe vera
Tento pleťový scrub Nivea s aloe vera ste mohli vidieť v poslednom Notino haule. Kupovala som si ho preto, že z tejto Nivea série mám už ten najjemnejší scrub, ktorý je parádny, no väčšinou mám pocit, že moja pleť potrebuje trochu drsnejšie čiastočky. Tento to veru spĺňa, takže ak nemáte problémy s citlivou pleťou, vyskúšajte ho. Vonia veľmi sviežo (ako aloe, duuuh) a na pleti je extrémne príjemný, no priznám sa, že táto vôňa nie je moja úplne najobľúbenejšia. Nie je však ani iritujúca, taký priemer. Tvár dôkladne umyje a pleť pekne zmatní. Produkt sľubuje aj stiahnutie pórov, no to som, žiaľ, nepobadala.  Každopádne by som si ho však určite kúpila zas.

farmona krem na ruky
Krém na ruky Farmona som do košíka prihodila len tak náhodou, keď som ho našla vo výpredajovej sekcii za niečo málo vyše eura za 50ml. Preferujem síce skôr tie väčšie balenia, ale pre toto malé som sa rýchlo nadchla, nakoľko ho ľahko strčíte do kabelky a pohodovo s ním môžete aj cestovať. Vôňa aloe vera je výrazná, ale povedala by som, že možno len pre nos toho, kto krém použije. Pre úplne vysušené ruky to asi nebude, ale na bežné hydratovanie normálnej pokožky je super. Veľmi rýchlo sa vstrebe a nezanecháva pocit mastných rúk, čo je pre mňa úplný základ dobrého krému na ruky. 

dove sampon na vlasy
Ako posledný by som vám rada predstavila tento šampón Dove pre zahustenie vlasov, ktorý by som si sama určite nekúpila, keďže neznášam vôňu levandule, no dostali sme ho s maminou od babky na Vianoce, tak reku, že ho aspoň skúsim. Zostala som veľmi milo prekvapená. Najprv tým, že vôňa šampónu nie je vôbec taká klasicky levanduľová, taká ostrá a prenikavá, preto mi umývanie vlasov vôbec nespôsobovalo takú bolesť, ako som sprvu očakávala. :D Druhé prekvapenie bolo, že už počas umývania som cítila, že šampón mi s vlasmi robí divy, čo sa potvrdilo aj po vysušení. Boli dokonale jemné, lesklé a čuduj sa svete, fakt sa mi ich objem zdal o čosi väčší než s kozmetikou, ktorú som používala predtým. Jasné, že to zas nie je taký wow efekt, že by sa to malo capnúť na titulku Harper's Bazaar, ale na bežný deň dosť cool. Šampón inak dosť penil, čo mám osobne veľmi rada, no niekomu to môže prekážať. Celkovo však za mňa palce nahor a určite si ho ešte v budúcnosti kúpim. :)

Čo pekného ste začali používať vy?

*článok vznikol v spolupráci s Notino

S.

Komentáre

  1. Fantastic post! Kisses ...Dilek .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku Dove som si veľmi obľúbila a nedám na ňu dopustiť ��

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nového jsem tenhle měsíc nezačala používat nic, co se týká vlasové péče, vrátila jsem se ke svému nejoblíbenějšímu Garnier Botanicals s ricinovým olejem, který je fakt snad jediný, který mi z vlasů udělá krásnou hřívu :) A ten peeling jsem si chtěla koupit včera, ale zrovna ten zelený neměli :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem si nedávno koupila šampon s kondicionérem od Dove a taky jsem velmi spokojená. Jen mám doma jinou řadu a myslím, že si je budu kupovat častěji.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úprimne na ten peeling som nepočula nič dobré, ale zaujal ma. Momentálne som však uprednostnila čučoriedkový od značky Himalaya a neviem si ho vynachváliť!
    Viki z blogu BarsVee🌸 - BarsVee na Instagrame🌸

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten prvý vlasový olej vyzerá super, už dlho premýšľam, že si nejaký musím kúpiť :) Ja som v poslednej dobe nejako nové veci nenakupovala, len sa snažím spotrebovať to, čo mám doma :D :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělé, že sis našla své oblíbence. Zaujal mě ten peeling, třeba ho také vyzkouším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na scrub od Nivei mám už dlouho zálusk. Nivea je moje srdcovka takže je jasný, co po výplatě vyzkouším :D:)

    Naty from NATYRALLY.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky