Májové novinky z Notino

Vítam vás pri ďalšom z kozmetických haulov, nech to tu nemáme len na vážnu nôtu. ;) Dnes sa pozrieme na moju poslednú objednávku z Notina, kedy som tam vystihla zaujímavé akcie a zároveň super produkty, z ktorých som úplne nadšená. Možno sa teda v budúcnosti objavia v nejakom favourites článku, kde vám ich predstavím ešte bližšie. Pôjde predovšetkým o pleťovú kozmetiku, ale jeden produkt bude aj z radu vlasových, tak poďme bez zbytočných rečí na to. 

pletova kozmetika
Po tom, ako som od značky Saloos vyskúšala zelený práškový íl na pleť, som mala veľkú chuť otestovať aj biely íl. Som rada, že som to spravila, pretože sa mi zdá, že biely, ktorý je určený pre citlivejšiu pleť, mi sedí ešte viac ako zelený. Balzamy na pery Burt's Bees som tiež obzerala už veľmi dlho, až som sa konečne odhodlala objednať si jeden skúšobný. Opäť zásah do čierneho. Je veľmi jemný, ale účinný a na perách veľmi príjemný. Navyše krásne vonia (mangovo) a majú v ponuke aj rôzne iné príchute. Olej na vlasy SP Luxe Oil od Wella Professionals som vám už spomínala v posledných obľúbencoch, takže vás asi neprekvapí, že sme si s maminou objednali nové balenie. Tento olej bol na Notine minulý mesiac v super zľave, ktorá sa dokonca stupňovala, a o to väčšiu radosť sme mali, že sme to vychytali. :D Posledným produktom, ktorý vidíte na prvej fotke, že salicylový lieh proti akné Bione, o ktorom som predtým nepočula, no natrafila som naň práve na Notine. Mal samé dobré recenzie a nakoľko ma v posledných týždňoch zase dosť trápi akné, rozhodla som sa ho skúsiť. Je účinný, ale treba ho používať pravidelne (viac vám o ňom určite napíšem v skin care článku, ktorý chystám). 

pletova kozmetika
Teraz sa, dámy a páni, podržte, lebo vám chcem predstaviť moju najnovšiu kozmetickú závislosť. Hydratačná pleťová hmla GdanSkin od Ziaja sa rýchlo stala súčasťou mojej každodennej skin care routine. Je ľahučká, nádherne vonia a navodzuje úžasne svieži pocit na pleti. Používam ju po čistení, no najradšej by som si ňou obstrekovala pleť každú hodinu. :D 100% si po jej minutí kúpim novú. Od Ziaji tu mám aj uhorkové pleťové tonikum. Z tohto radu som už mala čistiaci gél a bol super, preto som chcela vyskúšať aj vodu. Je veľmi príjemná a pleť krásne zbavuje nečistôt, akurát má dosť silnú parfumáciu, čo niekomu môže prekážať. Pleťovú vodu Garnier Botanical som zas kupovala pre maminu, ale mala som ju aj ja pred pár mesiacmi, takže môžem potvrdiť, že je tiež super a kľudne by som si ju kúpila opäť. :)

Aká nová kozmetika pribudla vám?

S.

Komentáre

  1. Okurkové tonikum od Ziaji jsem měla taky a vůbec není špatné :) Produkty na obličej od Garnier mi bohužel nesedí, přesto věřím, že své oblíbence si najde. Já jsem si teď kvůli opět rozjetému akné pořídila víceúčelový krém od Himalaya Herbals a asi jsem našla nový poklad v péči o pleť :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujal mě ten balzám na rty. Třeba ho taky někdy vyzkouším. Ziaja má skvělé produkty. Já jsem si v poslední době koupila jen kokosový olej. Nic víc. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne v poslednej dobe pribudlo dost krémov na ruky, tak ich pomaly testujem. A momentálne mi cestuje aj jedna zásielka dekorativnej kozmetiky, na ktoru sa velmi tešim.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bílý jíl je skvělý, sama už mám několikáté balení a taky mojí citlivé pleti vyhovuje víc než ten zelený :) Měla jsem i salycilový líh, ale mojí pleť spíše dráždil plus mi vadila i jeho "vůně" ;)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O bielom íle si určite rada prečítam viac, lebo po ňom pokukujem už dlhšie a recenzie vyzerajú veľmi sľubne 🧡

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "MANGO ZÁZVOR BY PONIO"

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Z této řady od Garnier používám čistící gel a je taky skvělý, doporučuji! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Okurkové tonikum od Ziaja jsem kupovala mamce k Vánocům a sama používám od nich okurkový pleťový krém, který je super! Ten balzám na rty mě zaujal, já na balzámech ujíždím a pořád zkouším nové, takže budu muset taky koupit! :D

    www.lucyvillain.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky