Black Opium by YSL

Dnes opäť na parfémovú nôtu, budeme sa totiž rozprávať o parfumovanej vode pre ženy z dielne YSL - Black Opium. Keď ju v roku 2014 uviedli na trh, spomínam si, že bol okolo nej obrovský hype a z každej strany na mňa vyskakovali reklamy na túto vôňu v antracitovom flakóne. Poväčšine si kozmetické kampane nepamätám, ale tvárou Black Opium sa stala éterická Zoë Kravitz, ktorá mi k samotnej vôni aj moodu kampane extrémne sedí. Všetko tak nejako zapadlo na svoje miesto a preto túto kampaň pokladám za veľmi úspešnú, možno dokonca ikonickú. :) Bez ďalších zbytočných rečí sa však poďme pozrieť na samotné hodnotenie, lebo to vás určite zaujíma najviac. 

ysl parfem black opium
Druh vône: orientálna, sladká
Zloženie: 
  • hlava - ružové korenie, kvet pomarančovníka, hruška,
  • srdce - káva, jazmín,
  • základ - vanilka, céder, pačuli. 
Vôňu by som si asi len tak na základe popisu na internete nekúpila, potrebovala som ju najprv ovoňať naživo. Varovný prst by som dvíhala pri jazmíne, o ktorom som už dávnejšie písala, že mi zvyčajne smrdí a nevyhľadávam vône, ktoré ho obsahujú. Veľký otáznik vo mne vzbudzovala aj káva, lebo som ešte nenatrafila na parfém, ktorý by ju obsahoval. Ale čuduj sa svete, dokopy sú jednotlivé zložky naozaj príjemné.

ysl parfem black opium
V tejto Yves Saint Laurent parfémovanej vode sa krásne skĺbili zmyselné tóny so sladkou príťažlivosťou. Osobne v nej cítim aj vyššie spomínanú kávu, čo potvrdil aj ocino, ale napríklad mamina ju tam vôbec neregistruje, tak je to zrejme veľmi individuálne. :) Prím určite hrá vanilka, céder a pačuli, ktoré primárne vytvárajú cukríkový dojem. Vôňa je trochu ťažšia, než je väčšina z nás zvyknutých na bežné nosenie, preto je podľa mňa vhodná skôr na večer či výnimočné udalosti. Tu však musím dodať, že mamina ju nosí bežne do práce a veľmi dobre to u nej funguje, tak podľa mňa záleží aj na type osobnosti. Odporúča sa skôr na zimné mesiace, opäť - cez leto asi radšej siahame po ľahších vôňach.

Ak by sme sa mali baviť o výdrži, tá je výborná. Skutočne je dlhotrvajúca a postupom času sa na pokožke zaujímavo rozloží. Zaručene ju budete na sebe cítiť od rána až do večer aj bez dodatočného prestriekania. Je to však pomerne jasné, nakoľko ide o parfumovanú vodu. Napríklad na Notine som však natrafila aj na také recenzie, že niekomu sa zdá výdrž slabá a vôňa takisto, tak neviem, či po svete kolujú riedené kusy, ale fakt mám pocit, akoby títo recenzenti recenzovali niečo úplne iné ako ja. :D

ysl parfem black opium
Flakón tejto parfumovanej vody nie je môj obľúbený, nedostáva ma úplne do kolien, ale je iný a to sa mi na ňom úžasne páči. Na prvý pohľad ma fascinuje už len tá farba, veď koľko antracitovo čiernych parfémov je na trhu? Postupne si potom všímate ďalšie detaily - vrchnáčik, presklené vnútro, trblietky na povrchu flakóna, jeho pevnosť a váhu... Z môjho pohľadu nesmierne zaujímavý, hoci pri aplikácii možno trošku nepraktický - radšej by som držala užší, zato (na výšku) dlhší flakón, ale povedzme si úprimne, to je predsa len detail a maximálny prejav subjektivity z mojej strany. :D 

Poznáte túto vôňu? Ako sa páči vám? Máte rady sladké vône?

*Článok vznikol v spolupráci s Notino.
S.

Komentáre

  1. Vôňu poznám, nesmierne sa mi páči a pokukujem po nej už zopár rokov. 💕 Musím sa k nej už konečne dostať, ešte aj zložkami je úplne ideálna pre mňa.

    Viki z blogu BarsVee🌸 - BarsVee na Instagrame🌸

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Haha, priznám sa, že o Black Opium počujem teraz prvýkrát u teba. Ale som rada, že si ho podrobnejšie predstavila. BO vyzerá ako veľmi dominantná a kvalitná vôňa, a zloženie znie tiež ako zaujímavá kombinácia. Určite sa naň mrknem, ak ho nabudúce niekde zahliadnem. :)

    blog emptycoffeecups.co | Changing our beliefs in adulthood | instagram @bythewaygaby

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kombináciu kávy a jazmínu som teda nečakala a teraz sa neviem rozhodnúť, či to znie čudne alebo zaujímavo 😀 Ale teraz ju chcem ovoňať!

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "WHY I'LL NEVER EAT MEAT AGAIN"

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak táto vôňa je už celkom dlho na mojom wishliste a teším sa, kedy sa k nej konečne dostanem :) Mne sa flakón veľmi páči :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuhle vůni miluju! A vůbec jsem si neuvědomila, že je na trhu už tak dlouho. Jinak já v ní kávu taky necítím :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem měla vzoreček této vůně a vůně voněla krásně, ale jsou vůně, které mi voní více :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Když jsem poprvé viděla reklamu na tuto vůni, zmocnil se mě estetický pocit potřeby. Nicméně to není úplně nejlevnější věc a tak jsem si ji šla učuchat do parfumerie a jsem ráda že jsem to udělala :D Bohužel, tohle opravdu není můj šálek kávy ale ten flakónek je opravdu nadčasový!

    Naty from NATYRALLY.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tuhle vůni jsem vždy chtěla vyzkoušet, dost lidí ji má v oblíbencích. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky