Čo sledovať na Netflixe #2

Prisahám, že sa neplánujem orientovať už len na články týkajúce sa toho, čo robiť, kým sme zavretí v karanténe, ale... :D Niečo mi hovorí, že mnohí z vás radi uvítajú nejaké tipy z toho či onoho súdka. Preto som sa rozhodla spísať pre vás post, ktorý je voľným pokračovaním tohto - ako naznačuje názov príspevku, poviem vám o mojich nových obľúbených seriáloch, ktoré som objavila na Netflixe. Niektoré z nich sú vlastne kinda reality shows/ televízne súťaže, ale podľa mňa veľmi zaujímavé súťaže (pre niekoho dokonca fascinujúce a k tejto skupinke ľudí sa rozhodne radím aj ja). Zabŕdneme do oblasti interiérového dizajnu, psychológie a fyziológie, odevného dizajnu, situačnej komédie a napokon aj do odkrývania sociálnych a marketingových ťahov. Ak vo vás tieto témy vzbudzujú záujem, odporúčam pokračovať v čítaní. :)

Zdroj
Interior Design Masters
Asi som vám to tu už niekedy písala, ale neskonale milujem rôzne prerábky bytov, domov, exteriérov, DIY apod. Preto som bola šťastná ako blcha, keď som narazila na program Interior Design Masters. Pochádza pôvodne z dielne BBC a je to súťaž, ktorej víťaz získa lukratívny kontrakt na prerábku vychyteného londýnskeho klubu. Súťažiaci sa v súťažných kolách venujú rôznym témam - prerábka starého hotelu, študentských internátov, víkendových chatiek, reštaurácií... Každý z nich má svoj vlastný štýl, ktorý nebude sedieť všetkým, ale zároveň majú všetci veľa skvelých nápadov, ktoré naozaj závidím ich kreatívnym hlavám. Fakt veľmi dúfam, že sa o chvíľu dočkáme nejakej druhej série alebo akéhokoľvek pokračovania, lebo takéto programy sú presne moja šálka kávy! 

Zdroj
The Mind Explained
The Mind Explained je dokumentárna miniséria zameraná na odkrývanie tajomstiev našich myslí. Prvá epizódka je venovaná pamäti (ako funguje proces zapamätávania, zabúdania a ako nás naša pamäť niekedy klame), druhá snom (prečo a ako snívame), tretia úzkosti (pre mňa osobne bola táto úplne najzaujímavejšia, nakoľko som sa v mnohých veciach našla), štvrtá všímavosti (o meditácii a sile mysli) a piata psychotropným látkam. Aby som vás na túto minisériu nalákala ešte viac, prezradím vám, že ju nahovorila Emma Stone, ktorá má podľa mňa extrémne príjemný hlas. :) Navyše každá epizóda trvá okolo 20 minút, takže vám ani neskonzumuje priveľa času. 

Zdroj
Next in Fashion
Next in Fashion je ďalšia súťaž/ reality show, v ktorej sa stretávame s 18 nádejnými módnymi návrhármi, ktorí počas 10 kôl bojujú o 250 000 dolárov a zmluvu s Net-a-Porter na vytvorenie vlastnej kolekcie. Dizajnérom sú zadávané rôzne úlohy a témy, napríklad look na červený koberec, dokonalý kostým, spodné prádlo, denim, vojenská potlač atď. Ohromne sa mi na tejto show páči, že vybraní dizajnéri nie sú také to úzkoprsé estetické ,,čosi", ale naozaj povolili uzdu svojej kreativite a na runway často vypustili úplné šialenosti. O to však koniec koncov v tejto súťaži ide - nájsť toho vyvoleného, kto skutočne bude budúcnosťou módy. A osobne som veľmi spokojná s víťazom aj návrhárom, ktorý skončil na druhom mieste. :)

Zdroj
Grace and Frankie 
Tento sitkom je jedinou hranou snímkou z môjho dnešného zoznamu, takže ak ste fanúšikmi komediálnych seriálov, take a seat. Grace and Frankie je o dvoch dôchodkyniach - Grace a Frankie (wow), ktoré opustia ich partneri a oznámia im, že sa chcú stať manželmi. Sledujeme, ako sa dámy vyrovnávajú s tým, že žili 40 rokov v jednej veľkej lži a ako na sklonku života nájsť nové šťastie a spokojnosť. Jednotlivé postavy sú veľmi špecifické, ale na druhej strane veľmi relatable a myslím, že si ich okamžite obľúbite. Sem-tam je to také americké klišé, ale čo je viac americké klišé ako 82-ročná Jane Fonda lookin fly as hell? Epizódy trvajú 30 minút, takže opäť raz nie veľmi time consuming a túto oddychovku si môžete pokojne postiť počas obeda či večere. 

Zdroj
Broken
Ak ma sledujete na Instagrame, možno ste čítali moje odporúčania dokumentárnej minisérie Broken. Ak nie, v krátkosti vám ju predstavím - ide o 4 hodinové epizódy, pričom každá z nich sa dotýka inej témy. Prvá z nich sa zaoberá nepravým make-upom, ktorý môže byť extrémne nebezpečný, no zároveň je tento špinavý obchod takmer nevyhubiteľný; druhá skúma fenomén vapingu a jeho schopnosť vyvolať závislosť u mladistvých, tretia je o nebezpečnom a extrémne lacnom nábytku (inými slovami veľký Ikea shade, ak máte radi drámu, určite si pozrite :D) a posledná epizóda sa venuje obrovskému problému s recyklovaním plastov. Veľmi aktuálne, veľmi zaujímavé a veľmi eye-opening. Za mňa je Broken jeden z najlepších dokumentov, aké som kedy videla. 

Čo zaujímavé ste na Netflixe našli vy?

S.

Komentáre

  1. next in fashion je moja uplna laska <3 najma vdaka alexe chung a tanovi fraceovi :3 ak máš rada takéto shows tak celkom dobré bolo aj Glow up o nádejných vizážistoch :)) strašne sa mi páči keď sú tieto shows také nabité kreativitou :)))

    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anooo, to som videla, písala som o tom v prvom Netflix článku. ;)

      Odstrániť
  2. Já nemám Netflix, takže nic zajímavého jsem najít nemohla. 😂
    Michaela Cheetah

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektoré tie seriály sa dajú nájsť aj na iných portáloch. :) Ja napríklad chodím na sledujserialy.to, vyskúšaj. ;)

      Odstrániť
  3. Ja mám Netflix prvý mesiac a musím povedať,že ma mrzí že je tam velmi málo filmov. Každopádne,nedávno som našla skvelý seriál The I-land,prebieha všetko na ostrove,je to napínavé ale má to skvelý dej,takže odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt? Ja tam mám vytvorený hrozne dlhý zoznam filmov a neviem, kedy si to všetko pozriem... :D Či sleduješ nejaký špecifický žáner, ktorý nie je veľmi zastúpený? :)

      Odstrániť
  4. Děkuju za tipy :) Nejvíce mě zaujala soutěž Interior Design Masters a Next in Fashion a pak Broken :) Já jsem zrovna včera dokoukala Love Is Blind, ale upřímně jsem byla z této reality show spíše zklamaná a dokoukala jsem ji jen kvůli tomu, abych věděla, jak to dopadne.. Ale podle toho, jaký kolem toho byl boom, jsem čekala něco víc :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super tipy, díky za ně. :)
    Já na Netflixu sledovala Sex education a Hledání Aljašky (tuším, že to byl Netflix) - oba tyto seríly můžu jen a jen doporučit. :)

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, všetko z vyššie uvedených znie tak zaujímavo a lákavo. Hlavne Broken a The Mind Explained - to je také, čo ja môžem. No vzhľadom na to, že mám menšiu "úchylku" na interior design, aj ten Interior Design Master sa zdá sľubne. :) Ďakujem za skvelé tipy!

    blog emptycoffeecups.co | How can stoicism improve your approach to everyday life | instagram @bythewaygaby

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Waaa, mnohé z těch tipů zní fakt skvěle a mám úplně chuť si něco z toho pustit. :D Ale zatím jsem se ještě nědostala k tomu si jen tak bez toho, aniž by mě tížilo svědomí, sednout a koukat na nějaký seriál/film. Aaa, ale tak moc bych chtěla! Snad už za pár dní! Odbavuji teď stále ještě různé resty do práce, tak doufám, že za chvíli se to hezky vyklidí a budu moct na něco z toho kouknout. :)
    Lola-J.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zajímavé tipy, já se momentálně chystám na Orange is the new black :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Z vypsaných znám pouze The Mind Explained, osobně moc na reality show či podobné seriály nejsem O:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky