Random 51

Mám pocit, akoby to bolo iba včera, čo som vám v predošlých random postoch písala o tom, ako veľmi ma vyčerpáva prechod zo zimy do jari. The struggle was real, ale teraz, keď je už jar naplno prítomná, začínam pociťovať blahodarné účinky slnka na môj organizmus. Možno za to môže intenzita slnečného svetla, možno to, že som počas prvých 20-stupňových teplôt tohto roka strávila veľa času na záhrade a dostala poriadnu dávku vitamínu D. Úprimne, cez zimu mi to brutálne chýbalo! A viete, čo ešte mi cez zimu chýbalo? Absencia pocitu ľadových končatín! Situácia ešte nie je na moje pomery úplne dokonalá (čakám totiž na prvé tridsiatky), ale verím, že teploty budú už len príjemnejšie. :) 

 
Takéto perfektné narcisy nám tento rok vykvitli. Bolo to zrovna na začiatku celej pandémie, tak sme si ich natrhali, nech nám doma aspoň trochu spríjemňujú napätú atmosféru. 

Keď už ani tie oblaky nie sú, čo bývali...

Som hrozne rada, že som ešte začiatkom marca v Brne stihla skočiť do mojej obľúbenej botanickej a trochu sa pokochať prvými jarnými farebnými kvetmi. 

Každý rok tam chodím obzerať hlavne tieto perfektné krókusy, alebo teda správne šafran, a...

...ešte perfektnejšie snežienky a bledule, ktorých je v botanickej fakt neskutočne veľa. :)

Tak presne takto som trávila vyššie spomínané prvé teplé dni na našej záhrade. Konečne bez ponožiek, na slnku, s kávou a najčastejšie s učebnicou gramatiky. 

Tieto veľkonočné limitky objednala mamina z Mix.it a bola to bomba! Nakoľko milujem mandle v čokoláde, vrchná krabička padla útokom skôr ako druhá. :D Moja obľúbená príchuť bola jednoznačne slaný karamel a matcha, ooooch!

Hoci sú moje dni naplnené písaním bakalárky a robením úloh do školy, predsa len si doprajem aj nejaký me-time. Po večeroch pozerám seriály a filmy a túto činnosť kombinujem s čítaním kníh. Nedávno som si pustila starý televízny seriál Pýcha a predsudok s mladým Colinom Firthom, do ktorého som sa tam úplne zbláznila. To viete, som fakt strašný oldies junkie a moderná pop culture nie je úplne moja šálka kávy... :)

Na mojom Instáči ste možno zachytili, že som si do karantény objednala 3 balíčky z e-shopov: jeden z Notina (článok tu), jeden zo Sports Directu a jeden z Martinusu. Práve knižná objednávka obsahovala tituly, ktoré som doslova chcela mesiace. Obe diela už mám aj prečítané a ak náhodou hľadáte knižnú inšpiráciu, tieto dve odporúčam všetkými desiatimi!

Počas najteplejšieho dňa posledných týždňov som sa rozhodla popresádzať niekoľko kvetov, lebo už to potrebovali ako soľ. Vyšlo nám 6 nových črepníkov so svokriným jazykom, jeden zelenec som presadila do väčšieho a svojho Bertranda z Ikey som rozdelila s jeho parťákom, lebo si zaslúžili svoj vlastný priestor. Pri jeho presádzaní som dokonca zistila, že má 2 nové výhonky, tak som ich capla do pohárikov, aby pustili nové korene. 

Keď už som sa hrajkala s tými rastlinami, väčšinu som aj osprchovala vo vani, aby som im zmyla z lístkov prach. Keď bude trochu teplejšie, dokončím aj zvyšok a možno ešte niektoré ďalšie sanseviérie presadím, lebo zrovna im sa u nás doma extrémne darí (ak ma sledujete na Insta, v Stories ste mohli vidieť, niektoré naše kusy dosahujú vyše metra :D). 

S.

Komentáre

  1. Fantastic post! Kisses .Dilek ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já tě moc obdivuju kvůli té péči o kytky. Já ať dělám co dělám, vždycky mi umřou :( :D Ale narcisy máte nádherné, taky čekám, jestli nám na zahradě vykvetou takhle pěkné. Krokusy nám rostou v parku před barákem a lidi je ničí, protože tam chodí jen venčit psy :( Jinak já z toho sluníčka mám taky úplně jinou náladu, mám hned větší chuť vstát dřív a něco dělat <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Slaný karamel - tak teraz som vďaka tvojmu článku "dostala slinu" na niečo, vďaka čomu by som si mohla vychutnať túto chuť. Zbožňujem totiž slaný karamel. :D :) Veľmi príjemný článok. Obdivujem tvoju trpezlivosť a starostlivosť, s ktorou pristupuješ k rastlinkám. ♥ Ja by som si zopár tiež rada zasadila, aby mi spríjemnili byt. Len sa obávam, že by u mňa dlho nevydržali, keďže v takýchto veciach môj záujem veľmi rýchlo vyprchá.

    blog emptycoffeecups.co | A simple way to get inspired when feeling stuck | instagram @bythewaygaby

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sluníčko a jarní počasí mi už také hrozně chybělo. Jen škoda, že si ho nemůžeme užívat úplně na maximum. Krásné fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky! Týjo, nepamatuju si kdy jsem naposledy viděla sněženku na živo!

    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mornštajnová je skvělá, četla jsem od ní skoro všechny knížky a sama nevím, kterou bych doporučila víc. :) Narcisky jsou nádhernýý! Taky si musím příště koupit nějaké kytičky, ať si to tu trochu oživím. Já jsem bohužel panelákové dítě, takže si moc radost na zahradě neužiju. :(
    Ale chci rposím vědět odkud máš šaty/košily ? z fotky s kytičkama? Jsou boží. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú to maxi šaty z minuloročnej letnej kolekcie Reserved. :)

      Odstrániť
  7. krásne fotky kvietok, aj sa snažím slniť, na balkóne :) alebo u rodičov na záhrade, počasie je teraz dokonalé, škoda korony a karantény...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky