Obľúbenci za marec

V dnešnom príspevku vám prinášam náhľad do mojej kozmetickej zbierky, konkrétne teda do zbierky mojich obľúbencov za posledný mesiac. Niekedy sa sama tomu čudujem, že mám vždy materiál na nový článok tohto typu, nakoľko mám celý život pocit, že stále používam to isté dokola. :D Raz darmo, keď si nejakú kozmetiku obľúbim, už pri nej zostanem (kým nezmenia zloženie alebo kým ju neprestanú vyrábať). Aj v dnešnom článku sa taký produkt nachádza, tak len čítajte ďalej. Okrem neho mám pre vás pripravené aj tipy na pleťovú kozmetiku, dekoratívku a v závislosti od aktuálnej situácie vo svete aj tip na skvelé tekuté mydlo. ;) 

zlupovacia pletova maska avon
Ako prvú som sa vám rozhodla predstaviť zlupovaciu pleťovú masku Avon pre obnovu povrchu pleti. Ak ma čítate dlhšie, mohli ste tu už v minulosti zachytiť, že zlupovacie masky na tvár milujem a vždy si rada rozšírim zbierku. Práve z Avonu ich máme doma najviac a vzhľadom k cene si myslím, že sú naozaj fajn. Na túto konkrétnu som čítala niekoľko negatívnych recenzí v zmysle, že používanie neprinieslo žiadne viditeľné výsledky, ale neviem presne, čo recenzentky vlastne čakali. :D Z mojej perspektívy sa maska ľahko nanáša (asi ako každá iná tekutá maska, ktorá sa po uschnutí dá zlupovať). Schne asi 15-20 minút a odstrániť sa dá viac-menej vcelku. Veľmi pekne vonia a celé použitie je naozaj príjemné. Pleť je po nej svieža, ale jasné, že to nie sú neviem aké zázraky. ;) Na bežné používanie si však myslím, že pohodička. 

the falsies lash lift riasenka maybelline new york
Riasenka The Falsies Lash Lift od Maybelline je maminin najnovší úlovok z kategórie dekoratívnej kozmetiky. Neviem, kedy a kde na ňu natrafila, ale vybrala výborne. :D Špirála je efektne tvarovaná (ako presýpacie hodiny) a veľmi dobre sa s ňou manévruje v kútikoch očí, i keď si viem dobre predstaviť, že nemusí sedieť všetkým. Mihalnice pekne predĺži, zahustí a oddelí ich od seba, pričom posledný bod je moje kritérium pre titul dobrej maskary. Skvele hodnotím aj to, že nevytvára hrudky aj po niekoľkých vrstvách farby (ja zvyčajne nanášam 2, maximálne 3, ale pri tejto špirále, myslím, kľudne stačia 2). V priebehu dňa sa nedrobí ani nerozmazáva, no závisí to, samozrejme, od fyzických aktivít či teploty. Odličovanie je veľmi jednoduché a farba na viečkach nezanecháva žiadne šmuhy. 

pletove serum Vichy 89
Ako som už avizovala v úvode, tento článok obsahuje jeden výnimočný kozmetický produkt, ktorý som si brutálne zamilovala a viem si predstaviť, že bude súčasťou mojej pleťovej starostlivosti ešte dlhé roky. Ide o posilňujúce hydratačné sérum Vichy Minéral 89, ktoré som dostala ešte na Vianoce. V rámci toho, že to nie je najlacnejší produkt, snažím sa ho šetriť a používať maximálne 3x do týždňa. Na celú tvár stačí 1 pumpička, nakoľko sérum je dosť ,,vlhké" a krásne pokryje celú pleť. Vsakuje okamžite a čo je skvelé - vôbec po aplikácii nemáte pocit lepkavej pokožky. Pleť je po ňom prebudená, svieža (používam ho ráno, takže tam rozdiel skutočne vidieť) a krásne hydratovaná. Všimla som si, že sa mi po použití tohto séra o niečo menej mastia oblasti ako T-zóna a na internete som dokonca čítala, že si ľudia všimli zjemnenie vrások. Za seba sérum odporúčam všetkými desiatimi a asi idem rovno šetriť na nové balenie. :D

tekute mydlo na ruky baylis and harding
Určite u nás doma nie sme jediní, čo sa riadne zásobili mydlami a drhnú si ruky ostošesť. :D Ak by ste chceli tip na nejaké príjemné neokukané mydlo, určite skúste toto s dokonalou vôňou magnólie a hruškového kvetu od Baylis and Harding. Možno zo mňa trochu hovorí extrémna spokojnosť s objemom balenia (lebo mám radšej jedno veľké balenie ako dve malé), ale odteraz zrejme budem uprednostňovať práve takéto mydlá. Čo sa týka zloženia, zdá sa mi, že je mydlo dosť jemné a teda vhodné i pre ľudí s citlivou pokožkou (hlavne v súčasnosti, kedy je frekvencia umývania rúk o čosi zvýšená). Inak pardón, že vám tu píšem aj o hygienickej kozmetike, ale som už raz dušou dôchodkyňa a ja sama si veľmi rada čítam aj o pracích prostriedkoch... :D 

Čo je váš top kozmetický produkt za uplynulý mesiac?

S.

Komentáre

  1. Masky na obličej od Avonu patří k mým nejoblíbenějším! Zase si budu muset nějakou objednat. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Avon má skvelé masky tiež rada používam. Ja som si aktuálne oblúbila produkty od The Ordinary, a šampon od kerastase.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuším som už skúšala vzorku séra od Vichy a veľmi sa mi páčilo :)

    BarsVee.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To sérum od Vichy mě zaujalo :) Vypadá jako něco, co bych mohla potřebovat :D Já jsem si oblíbila řadu Manuka Tree od Ziaji :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pár masek od Avonu už jsem měla a byly super, objednala bych si je klidně znovu, ale spíš mám problém celkově se značkou Avon :) Můj top kosmetický produkt je určitě bambucké máslo, :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja osobne v pleťovej kozmetike nie som veľmi zorientovaná. Staviam sa k jej výberu dosť prakticky, kupujem len výrobky, o ktorých som presvedčená, že ich potrebujem. Navyše ma neskutočne frustruje ten nekonečný výber, ktorý mi nakoniec bráni v rozhodovaní. No aj preto je dobré si z času načas prečítať nejaké kozmetické recenzie. Aspoň človek dostane reálny prehľad o kvalite určitých produktov. Super článok. ♥ :)

    blog emptycoffeecups.co | How to get things done effectively & faster | 5 productivity methods | instagram @bythewaygaby

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky