Moje domáce spa

Ani sa to nezdá, no tieto dni bývajú celkom náročné. Už v podaktorých predošlých článkoch som vám písala, môj každodenný domáci program je zakaždým dosť pestrý. Nedokážem si spomenúť na deň v karanténe, ktorý by som strávila bohapustým polihovaním. Nedávno sme sa s maminou namakali napríklad pri umývaní okien, ktoré bolo v pohode, kým sme bývali v paneláku a mali všeho všudy štyri okná. S domom je to však trochu na dlhšie. :D Inokedy zas fyzickú námahu nahrádza tá psychická a dokáže dať zabrať skoro rovnako, ako tá telesná, u mňa možno dokonca ešte viac. Po vyčerpávajúcich činnostiach rozličného charakteru sa vždy potrebujem dať dokopy a najistejší spôsob, ako to docieliť, je moje domáce spa. Lahodí to nielen telu, ale aj mysli, a v súvislosti s tým vám dnes predstavím niekoľko mojich spa rituálov z pohodlia domova. 

1. Určite to mnohé poznáte - holenie a depilácia tela nie je počas zimných mesiacov zrovna prioritou, ale na jar po žiletkách siahame zrejme častejšie. Netvrdím, že je toto nutnosť - práve naopak, osobne veľmi fandím všetkým tým, ktorí sa s žiletkami a depilátormi nekamošia. Ide ale o to, že osobne mám neopísateľne rada pocit hladkej pokožky a hoci sa mi často nechce vynakladať velikánske úsilie, aby som to docielila, vždy som nakoniec strašne rada. Brala by som len, keby bol ten jedinečný pocit trvalý. ;)

2. V karanténe som si navykla umývať vlasy každý tretí deň namiesto každého druhého. Je to pre ne o čosi menšia záťaž a pre mňa je to o čosi väčší sviatok, keď sa dostanem k umývaniu po 72 hodinách. Dokonca som sa na to naučila tešiť už deň dopredu. Vidím tu veľkú, tučnú paralelu s jedinečným pocitom ako pri oholených nožkách. :D V týchto dňoch mám aspoň dostatok času používať rôzne vlasové produkty - od masiek cez oleje až po antistatické hmly. Aby som nezabudla - v rámci vlasovej starostlivosti som si pred pár dňami vlasy ostrihala, čo im maximálne prospelo. Očividne im tiež veľmi sedí moja aktuálna postupka: šampón Dove s levanduľou + maska na vlasy Elséve Total Repair 5 + mix vzácnych olejov v spreji Avon Advance Techniques Supreme Oil + olej na končeky Wella Professionals SP Luxe Oil. Zaručujem vám po nich detsky jemné a žiarivé vlasy. :)

pletova maska avon
3. Určite vás neprekvapí, že moje domáce spa zahŕňa aj masky na tvár. Najviac ich používam z Avonu, ale veľmi mi sedela aj značka Himalaya či práškový íl od značky Saloos (najprv som skúšala ten zelený, teraz ma v košíku čaká pre zmenu biely). Milujem svoj malý rituál, kedy si po poriadnom čistení pleti nanesiem masku a kým pôsobí, zahrabem sa s knihou pod deku. Masky používam skoro výhrade ráno, nech sa pleť prebudí a pekne naštartuje na nový deň. Potom používam sérum Vichy 89 a pleťový krém Green Pharmacy. Najnovšie mám v hľadáčiku hydratačný pleťový sprej od Ziaja - máte s ním niekto skúsenosti?

4. Aktuálne časté umývanie rúk a v mojom prípade aj intenzívne umývanie okien sa krásne podpísalo na ošumelej pokožke. Je riadne vysušená a konečne pekné nechty museli ísť celé dolu, takže ich začínam pestovať od nuly. V tom mi veľmi pomáhajú krémy na ruky, ktoré som predtým používala výlučne na noc, lebo mi prekážalo mať cez deň mastné ruky. Teraz je ale situácia iná a veruže používam krémy aj počas dňa. Dávam si ale pozor na to, aby som ich nechala poriadne vsiaknuť do pokožky, preto si najčastejšie vezmem knihu či poznámky do školy a snažím sa chytať čo najmenej vecí. Momentálne používam značku Farmona a Ryor, pričom musím priznať, že obe ma veľmi milo prekvapili a rozhodne si od nich ešte čosi kúpim. 

5. K domácemu spa neodmysliteľne patrí aj kúpeľ. Čím je teplejšie, tým menšiu chuť na ne mám, ale ešte stále si rada napustím bublinkovú vaňu. Minule sa mi to tak páčilo, až som v nej prečítala celú knihu. :) Niekto si pri tom rád zapáli sviečku, niekto aromalampu, mne však bohate stačí pena. Skrz-naskrz ma toto dokáže krásne uvoľniť. Potom nasledujú činnosti ako nalakovanie nechtov, čo je síce maličkosť, ale aj tejto maličkosti som sa naučila tešiť, a v karanténe postupne prichádzam na chuť aj jóge, ktorú som predtým nikdy necvičila, pretože mi pripadala málo dynamická. Teraz ale pokojné a pomalé pohyby začínam oceňovať a myslím, že môj chrbát takisto po dni strávenom za počítačom. 

Ako vyzerá vaše domáce spa?

S.

Komentáre

  1. Taky jsem se včera pouštěla do depilace a holení, nebaví mě to úplně stejně jako tebe, ale přesně jak říkáš, ten pocit jemné pokožky je k nezaplacení :D Já jsem si teď celkově oblíbila produkty od značky Ziaja, momentálně celou skincare kromě čistícího gelu mám od nich :) A krém na ruce vlastně taky :) A hrozně mě baví, jaký na to teď mám klid a čas <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uff holenie odkladám až keď bude naozaj treba :DDD masky na pleť moc nepoužívam ani neviem prečo...asi by som sa mala po nejakej pozrieť :) skvelý príspevok
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moje domácí spa vypadá úplně stejně jako to tvoje :)) Vlastně až díky karanténě jsem začala používat všechny ty krémy, které se mi doma nashromáždily a celkově mi přijde, že se o sebe více starám :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pre mňa je toto obdobie náročné hlavne psychicky; a preto sa každý deň snažím nájsť si chvíľku iba pre seba. Inokedy bola večerná rutina iba nutnosťou, teraz si sprchu, umývanie vlasov alebo pleťovú masku vyslovene užívam ❤

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "DIY NATURAL FACE MASKS (THAT ACTUALLY WORK)"

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyhle volné chvilky pro sebe si vždy také užívám, občas je potřeba si dopřát takový domácí wellness a beauty chvilku. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je, mám pocit, že tak to má každá z nás. Já tomu říkám Me time, kdy si fakt užívám jen čas pro sebe a relaxuji, je to moje nedělní tradice :) Máš moc krásný župánek ♥

    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám podobný spa len vlasy umývam pomaly každý 2 deň. Masky na vlasy používam len málo kedy lebo sa mi strašne mastia vlasy ale zase milujem masky na tvár

    Chlapček na vychádzke a jeho #ootd

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som sa tiež ešte nestihla nudit počas tohto obdobia. Domáce spa??? No teraz som si zvykla umývat vlasy iba 2krat do týždna a vidim ako im to prospieva - nemastia sa tak, a vyzeraju lepšie. Uplne to stači. Krémy na ruky - jooj som schopna minut jeden v priebehu troch dni - take su moje ruky vysušene.
    Ale napr vci ako kupel vobec nepraktizujem - nechce sa mi len tak ležat vo vani, vo vode a nič nerobit... neviem, fakt som to nerobila ani nepamatam. Iba rychla sprcha a hotovo :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky